Copywriting

Na czym polega Copywriting?

Można powiedzieć, że copywriting to sztuka pisania tekstów, które się sprzedają, a właściwie skłaniają użytkowników, by skorzystali ze świadczonych przez nas usług lub zakupili nasz towar. Tylko skuteczne teksty reklamowe są kluczem do osiągnięcia sukcesu w e-biznesie. Warto więc powierzyć to zadanie specjalistom, którzy tworzą unikatowe, użyteczne i przykuwające uwagę teksty. Tymi osobami są oczywiście copywriterzy, którzy skutecznie przekonają internautów do działania, np. do zakupu określonego produktu.

Copywriterzy tworzą treści na strony internetowe, przechodząc przez cztery etapy. Najpierw starają się, by tekst zwrócił uwagę czytelnika. Następnie powinien go zainteresować, czyli powinny się w nim znaleźć odpowiednie informacje, dokładnie takie, jakich szuka odbiorca. Kolejny krok to wzbudzenie pożądania, a na końcu nakłonienie użytkownika – potencjalnego klienta do działania, czyli przekonanie go do zakupu, współpracy czy nawet pozostawienia komentarza na stronie.