Co to są Portale społecznościowe?
W kontekście SEO portale społecznościowe mają, może nie bezpośredni, ale z pewnością pośredni wpływ na pozycjonowanie. Pomagają tworzyć ruch na stronie. Bardzo dużo wejść na witrynę odnotowuje się właśnie z social mediów. Poza tym przy publikowaniu postów często zamieszcza się linki do stron. W ten sposób także generuje się ruch i przy okazji buduje się świadomość marki w sieci. Posiadanie konta na portalu społecznościowym ma jeszcze inne korzyści.
Co możesz zyskać posiadając konto na portalu społecznościowym?
- wzrost popularyzacji marki,
- szybki i trwały kontakt z użytkownikami,
- zwiększenie prestiżu firmy,
- poznanie oczekiwań klienta,
- stałą obecność firmy w sieci.
Dzięki portalom społecznościowym można dokładnie poznać klienta – jego potrzeby i wymagania względem naszych usług. Można go nie tylko wysłuchać, ale przede wszystkim nawiązać z nim bezpośrednią relację. Marketing w social mediach to mimo wszystko ciężka praca, która wymaga przemyślanego planu działania i efektywnych strategii.