SEO-PR

Co to jest SEO-PR?

Co ma wspólnego SEO z PR? Okazuje się, że sporo. Public Relations, czyli relacje publiczne pomagają kreować pozytywny wizerunek marki w Internecie, a działania SEO związane z SEM m.in. do tego właśnie nawiązują. Budują świadomość marki w sieci.

Tak więc działania SEO, czyli optymalizowanie serwisów pod kątem wyszukiwarek internetowych to obecnie jedno z najważniejszych narzędzi PR-owych. SEO-PR sprawdza się głównie w promowaniu stron firmowych, choć korzystają z tego także klienci indywidualni. W związku z tym oczywiste jest, że największą uwagę specjaliści od SEO-PR skupiają na treści. Content stanowi najważniejszy element optymalizacji – to on promuje treści zawarte na stronie serwisu.

Do SEO-PR wykorzystuje się różnorodne narzędzia i programy z zakresu marketingu internetowego. Do najpopularniejszych zalicza się: Brand24.pl, Google Alerts oraz WhitePress.pl.

Użytkownicy bardzo często szukają w Internecie opinii na temat usług/produktów, jakie ich interesują . SEO-PR pomaga budować pozytywny wizerunek firmy w sieci, często niwelując przy tym negatywne opinie. Efektem działań SEO-PR jest to, że w wynikach wyszukiwarek wyświetlają się tylko pozytywne rekomendacje.